johanna.ridderstrom

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna Ridderström - 14 oktober 2012 19:23

det roligaste med hösten är ju ändå kylan!

haha, nej.....modet såklart!

alla varma höstfärger som vinröd, mörkblå, grå, svart och brun!

och alla stickade tröjor och koftor!

här är några från gina tricot och h&m:


                 

Av Johanna Ridderström - 14 oktober 2012 14:47

Mina kusiner kan vara så påfrestande.....men också sååååå söta!! <3
älskar dom små puckona :*
Wille väckte mig förresten halv 7 imorse....tur att jag är så morgonpigg.....
Men vad gör man inte?
Så i några timmar där på morgonen hördes nalle puhs röst från tv:n.....mysig väckarklocka :)
Ännu ett inlägg om precis ingenting... Tack för mig!

Av Johanna Ridderström - 13 oktober 2012 09:58

hejhej! är jag efterbliven eller?? jag har inte ens berättat att belinda har sovit här?

hon har iaf gjort det och nu går hon runt i handduk och sjunger vackert!


     


idag ska vi ut och hjälpa till på torget med den där världensbarn-grejen.......vi ska kasta ut godis i ett godisregn hihi ;) så kom dit!


bettan kommer med mina kusiner också! har inte sett dom sen augusti.....saknar dom små kidsen! <3

bettan frågade om jag ville sova över hos dom och det är klart jag vill! så i eftermiddag bär det av till köping :)


ha en bra dag allihopa!

kram <3

Av Johanna Ridderström - 12 oktober 2012 13:59

Snart dags för sista lektionen nu: bild :)
Helt chill att sluta med det! Då spelar det liksom inte så stor roll att vi slutar sent på fredagar.... ;)
Lite extrataggad är jag också till att vi idag ska välja vilken av alla film-ideerna vi vill använda! Håll tummarna för min och belindas ide'! ;)

Av Johanna Ridderström - 11 oktober 2012 23:45

så grym!! riktigt bra! :D

inte för djup, den var komisk på ett bra sätt och den va bara så skön! allt va liksom inte förutsägbart, och det gillar jag!

är för trött för att skriva någonting vettigt.......

men se den! speciellt om du och din tjejkompis ska ha en myskväll!

godnatt! <3


Av Johanna Ridderström - 11 oktober 2012 21:47

ska bara skypa klart med belinda och sen ska jag kolla på den här filmen:


 


någon som sett den förut? är den bra?

I'll let you know what i think afterwards ;)

Av Johanna Ridderström - 10 oktober 2012 11:45

gissa vad som kom med posten igår?

RÄTT GISSAT!

min jacka jag beställde från ellos :)

passade skitbra! sååå nöjd :D


 

ännu en höstbild :D ....stackars bloggläsare........


valde btw den gröna jackan efter allt velande :)

den vinröda undrade folk var den kom ifrån.....och den kommer från....trumvirvel...............VERO MODA!

(vilket jag skrivit förut...menmen, vissa är mer uppmärksamma än andra :) ellerhur belinda? ;) <3


den gröna hittar ni här: www.ellos.se/fresh-spirit/jacka-kort-modell-langd-76-cm/349520?N=1z141n2Z1z141q8Z1z141ll&Ns=RankValue5|1&Nao=6


den vinröda hittar ni här: www.veromoda.se/vero-moda/outerwear/CURVEJACKETEA/10080557,sv_SE,pd.html?forceScope=&dwvar_10080557_colorPattern=10080557_FIG

Av Johanna Ridderström - 9 oktober 2012 22:29

skypar med belinda :) (för vi ses ju inte så ofta annars......)


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards