johanna.ridderstrom

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna Ridderström - 14 mars 2013 17:45

    

Hello Darlings!

Haft en bra dag?

Jag har :)

Vi har haft en blandning av lite olika chilla(chilliga?...) lektioner. Hade dock hemkunskapsprov på eftermiddagen och jag kunde inte koncentrera mig för fem öre...satt och tänkte på annat...

(Jaa, Joa, jag vet exakt vad du tänker på...och det är sant...)


Sen på eftermiddagen hängde jag och belinda i mitt kök lite grann och spelade in en liten video till er som kommer upp imorron! :)

Nu ska jag strax iväg till en kompis och sen blir det att lägga sig tidigt ikväll...

Kram

Av Johanna Ridderström - 13 mars 2013 19:45

Det gick lite vilt till på teatern idag...I en scen ska jag och en annan tjej börja med att brottas på golvet för att det sedan ska bli fler och fler inblandade som försöker att lugna ner min karaktär...

Iaf, jag kom hem med en bruten nagel...och med röda och blå märken lite överallt...helt slut var jag också...

Menmen! Bara att ladda upp till på söndag då vi ska till teatern och repa från 10-14 :)


 


Hur har ni haft det idag då?

Jag har haft det rätt bra! Väldigt upp och ner såhär under röda kommande dagar...

Jag har varit så glad att jag har skuttat runt, varit så ledsen att jag gråtit och varit så irriterad att jag har behövt räkna till tio...

Men största delen av dagen har jag nog suttit med ett stort leende på läpparna och med röda kinder :) Precis som det ska vara i puberteten!

Haha, totally normal ;)
     

Av Johanna Ridderström - 12 mars 2013 20:15

Har hållt på med att rensa i min gamla sminkväska då det har sett ut som en förfallen svinstia i min lilla puma-necessär...

Min necessär är jättefin och jag älskar den, men!... Det har varit en handväska förut och är därmed alltså inte konstruerad för smink...Det är alltså vanligt tyg inuti som dessutom har gått sönder och numera ser ut som stora hårtussar ifrån någon stackars katt...


Så jag bestämde mig för att köpa en ny sminkväska!

Medan jag rensade ur den gamla passade jag på att ta kort på allt mitt smink så...voila!


           


Tyckte att det blev mycket bättre!


       



Av Johanna Ridderström - 11 mars 2013 08:15

Sovit gott?

Jag har sovit som ett litet lamm på en äng inatt, så now I am ready to face this monday! ;)

Ha det bäst!

Kram


 

Av Johanna Ridderström - 10 mars 2013 17:30

Hejhej!

Nu är jag, mamma och syrran hemma från köping där vi firade min kusin tillsammans med lite annat folk :) Nu ska jag hjälpa till att fixa lite inför att farmor och Gösta kommer när som helst! Det har varit en jättemysig dag och ännu bättre kommer den bli dådet blir wook och nudlar till kvällen! <3

Här är lite bilder från köpings-trippen :)


         

   

       

Av Johanna Ridderström - 10 mars 2013 13:30


 

Av Johanna Ridderström - 9 mars 2013 21:57

JAAAAAAAA!!!! :D
Robin, jag älskar dig!! <3

Av Johanna Ridderström - 9 mars 2013 21:41

Sitter med mamma, syrran och Belinda och kollar på schlager-jippot! :)
Supermysigt!
Vi hejjar på Robin, Ulrik och State of drama (+ att jag i hemlighet hejjar på claes malmberg bara för att han är min lilla celeb-crush)
Håller tummarna nu!
Kom igen Robin <3


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards