johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Johanna Ridderström - 5 september 2013 22:15

Hej! Var hemma relativt tidigt idag (16.00) så jag gjorde i ordning lite grönsaker med dipp och satte mig framför tv:n. Det fanns dock inget på tv så jag gick rastlöst runt i huset i väntan på att någon familjemedlem skulle komma hem. Jag hängde tvätt och jag åt ännu lite till.

Tillslut kommer pappa hem, följt av mamma med två pizzor i famnen.

Efter att jag hade ätit pizza var jag fortfarande lika rastlös, så jag fattade ett väldigt jobbig beslut. Jag bestämde mig för att börja rensa kläder. Har aldrig någonsin insett att jag har såhär mycket kläder! Helt sjukt!

Jag sorterade i högarna: Släng, Skänka, Smutstvätt, Idrottskläder, Garderoben och Linnen. Det var hur jobbigt som helst och jag fick ont i både huvud, axlar och rygg. Men nu är det gjort! Och jag har nästan två helt tomma byrålådor nu!

Ska klappa mig själv på axeln och sätta mig ner med en kopp te och längta till imorgon då jag är ledig och ska hitta på massa roliga saker <3

Kram


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards