johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Johanna Ridderström - 12 september 2013 22:30

       

Av Johanna Ridderström - 12 september 2013 21:11

Jag och Joa har varit ute och fotat massor idag, så var beredda på att en ny header kommer så snabbt som möjligt!

Tills dess för ni lite härliga bilder i höstljuset:


     

Inser ni nu att jag totalt bortser från mitt komplex kring mina tänder genom att lägga ut den första bilden? Jag är stolt :)

Joa

Av Johanna Ridderström - 12 september 2013 16:30

Snart blir jag upphämtad av Joa och hennes mamma, och då styr vi kosan mot berg där jag ska sova inatt! Eftersom att jag är ledig på fredagar så ska jag följa med Joa till hennes gymnasium imorgon och vara där ett tag. De går bara en halvdag, så på eftermiddagen åker jag hem till mina kusiner för att planera lite med Malin inför söndagsskolan :)
Men nu ska jag slänga ner det sista i väskan!
Vi hörs!

 

Av Johanna Ridderström - 12 september 2013 12:50

Idag hade vi idrott. Vi skulle springa 5 varv (ca 2 kilometer) på Arosvallen och förska få en tid under 13 minuter. Jag fick håll efter andra varvet och fick blanda gång och jogging hej vilt. Men jag kom in på 12 minuter och 59 sekunder! Helt sjukt! En hel sekund till godo ;)

Julia kom också in på EXAKT samma tid, fast jag var ett fotsteg före haha ;) Men vi sprang inte bredvid varandra någon gång, vi båda hade musik i öronen och körde på i egen takt. Detta är alltså ett litet bevis på att vi är lika awesome!

Nästa gång är mitt mål att komma in på max 12:30. Det ska nog gå bra tror jag! Fram till dess kan ni kalla mig Lucky Luke, för jag drar snabbare än min egen skugga ;)


 

Av Johanna Ridderström - 12 september 2013 09:38

1 timme och 20 minuters intensivplugg med matte!
Let's go!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards