johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Johanna Ridderström - 20 september 2013 22:45

 


Nu går jag och lägger mig på en luftmadrass här i Skövde. Är lite förbannad för att Arantxa inte gick vidare i Idol... Jag är också irriterad på att Bard ser ut som stryk men ändå ifrågasätter andras klädval och jag är oxtokig på att Kevin (fotbollsspelaren) gick vidare fast han sjöng en hel låt i fel tonläge. Det är bara för att hans lag säkert ringer och röstar. Antingen det eller så är majoriteten av Sveriges befolkning tondöva... Ett fullt möjligt tredje alternativ är att äldre kvinnor ringer och röstar på honom bara för att han ser bra ut. Eller är det kanske en kombination av alltihopa? Han suger i villket fall som helst och hör hemma på en fotbollsplan, INTE på en scen.

Skulle nog kunna komma på miljontals saker till att vara förbannad på haha, men nu ska jag sova så jag kan vakna upp till mitt vanliga glada jag.

Godnatt <3

Av Johanna Ridderström - 20 september 2013 19:15

Idag när vi gick på Maxi så hittade vi recept på pizza. Ni vet tortilliabröden man har till tacos? Ett sånt märke hade släppt tjockare såna bröd som var till för att göra pizza. Så vi köpte hem kycklingkebab, grönsaker och någon sås och gjorde pizza. Man har alltså på tomatsås och "pålägg" på bröden och sen sätter man in dem i ugnen i 10 minuter. Supergott och superenkelt! Bland det godaste jag ätit faktiskt. Fräscht och nyttigt.


   

Av Johanna Ridderström - 20 september 2013 12:00

 

Tjejerna som gillar rött och svart...


Snart sitter jag och farmor på tåget ner till Skövde. Längtar tills jag får träffa min saknade faster och resten av alla underbara själar därnere! Så tråkigt dock att de bor så långt bort, skulle vilja träffa dem mycket oftare än vad vi gör nu. Men man kan ju se det på olika sätt. Tiden vi spenderar tillsammans uppskattas mycket mer när vi inte träffas så ofta. Och jag och min faster har alltid stått nära varandra så vi håller kontakten mellan besöken.

Helt underbar är hon min faster. Ett ljus i vardagen, så oerhört positiv och rolig. En enorm glädjespridare. Hon är den första som skriver till mig om hon märker att jag inte mår bra och hon finns alltid där för mig. Hon lyssnar, förstår och ger råd och tips. Hon har alltid varit en av mina förebilder.


Snart kommer jag och farmor och skapar kaos i Skövde...var bededda! ;)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards