johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Johanna Ridderström - 14 september 2013 23:45

I fredags hade vi som vanligt ungdomssamling i Pingstkyrkan och vi bjöd på tacos. Det var jättekul och supermysigt, en av de bästa fredagarna på länge! Här är en liten video jag slängde ihop, nästa gång kanske till och med du vågar komma hit klockan 19.30?


Av Johanna Ridderström - 14 september 2013 09:30

Hej, jag hinner egentligen inte blogga, men det var någon gång en vis person som kläckte ur sig att fint folk alltid kommer sent. Tills dess att någon säger åt mig att sluta så kommer jag att använda det ordspråket flitigt...

Idag är det "kyrkorna på torget". Alla i kyrkor i Hallstahammar kör en dag på samhället där vi bjuder på fika, har backstapling (klättra genom att stapla drickabackar på varandra, fastspänd i en sele) och är öppna för att diskutera och prata om vår tro.

Jag vet att vädret suger och att det är skönt med sovmorgon (tro mig, JAG VET), men försök att pallra er hit någon gång mellan 10.00-14-00 och se att vi faktiskt finns och inte bara är tråkiga gamlingar som sjunger psalmer hela dagarna ;)

Vi ses!


 

En bild som ska illustrera hur stressad jag är just nu...

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards