johanna.ridderstrom

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna Ridderström - 2 december 2011 13:30

There's only two types of people in the world


The ones that entertain and the ones that observe


Well baby, I'm a put-on-a-show kind of girl


Don't like the backseat, gotta be first


 


There's only two types of guys out there


Ones that can hang with me and ones that are scared


So baby, I hope that you came prepared


I run a tight ship so beware

Av Johanna Ridderström - 1 december 2011 21:22

har nyss suttit i vardagsrummet med syrran, päronen och massa levande ljus :) sjukt mysigt! imrron ska vi in t stan och köpa julklappar så det vart lite planering till det :)

ska nu städa lite och tänka lite mer på festen på måndag :)


lateeeerr <3


btw, jag fyller år om en vecka!!! :D HAPPYFACE!


    

Av Johanna Ridderström - 1 december 2011 16:15


You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away


Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light


       

Av Johanna Ridderström - 1 december 2011 08:00

drar t skolan nu.....skittråkigt... men jag hann klart med svenskan igår så det är ju ett plus :) taggar för engelska och en tre timmars lång SO-lektion... lärarna måste älska oss?

bloggar när jag kommer hem..nångång ;)

lateeer <3


jag just nu:


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards