johanna.ridderstrom

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna Ridderström - 7 december 2011 17:17

är nu hemma (och har egentligen varit ett tag) hemma från första dansträningen! gick väl bra fast vi va väldigt trötta.....


imorron så är det en inlämningsuppgift i engelskan, en presentation i NO, en powerpointredovisning i engelska och ett prov i SO....... plus att det är broccolisoppa till lunch...... kul födelsedag......

men det är väl bara att försöka göra nånting bra av det :)

vi tjejjor ska iaf gå och käka pizza :)


sitter just nu och fryser arslet av mig och är hungrig....... allt låter som att det är skitdåligt men det är det väl inte.... jag vet en person som gör det bra iaf.... hihi <3


här är lite fler bilder från festen fast inte alla för det orkar jag inte :)


           

       



btw, jag vet ju att folk läser bloggen men nu får ni faktiskt börja fråga mer och kommentera! NU! haha, nerå, men det skulle va kul :)


    


lateeeer <3 



Av Johanna Ridderström - 6 december 2011 19:07

har äntligen lyckats kunna sätta mig ner och blogga! har haft fullt upp enda sen jag vaknade imorse....

belinda sov ju (som ni vet) kvar och direkt när vi vakna så skulle vi städa och direkt efter det så skulle vi käka :) springmann kom också mittemellan det där :)

efter det där drog vi hem till belinda där jag och s hämtade en madrass och åkte t handbacken för att åka pulka.... det gick väl sådär... haha :D


 


festen igår va skitkul! vi käka, spelade spel, sjöng och dansade! D


Jag = Kesha

Belinda = Demi Lovato

Springeling = Lady Gaga

joa = Magnus Uggla

Nina = Bob Marley


här är lite bilder :)


         

                       


det här är inte ens hälften av bilderna så resten lägger jag väl ut imorron :)

imorron blire en chill dag då vi börjar sent och slutar tidigt :) sen kanske det blir lite plugg med nån efteråt :)

nu är det förresten bara imorron kvar och sen fyller jag år!!! YEY!! :D



hinner inte skriva mer nu men ni får ha det så bra!' 


lateeeeerr <3


 

Av Johanna Ridderström - 5 december 2011 07:15

So go ahead and get gone
And call up that chick and see if she's home
Oops, I bet ya thought that I didn't know
What did you think I was putting you out for?

Standing in the front yard telling me
How I'm such a fool, talking about
How I'll never ever find a man like you
You got me twisted

I can have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable

 

Av Johanna Ridderström - 4 december 2011 22:00

nu är nästan allt klart och planerat till festen imorrn! :D är nu (när det jobbigaste är över) supertaggad!! :D har varit hemma hos belinda hela dan idag och provsminkat, provklätt(?), planerat, kommit på frågor, käkat.... aa, typ gjort allt som man kan gö :)

Fick också VÄRLDENS GULLIGASTE PRESENT av henne! visar bild imorron! bättre vän går inte att hitta! älskar dig gumsi! <3


 



hade glömt bort den här låten.... den är ju grym!





hoppas ni mår bra!

det här får bli ett kor inlägg för jag måste verkligen sova!


gonatt!


 


Av Johanna Ridderström - 4 december 2011 14:19

 


   

 


nu måste jag dra!

lattttter <3


Av Johanna Ridderström - 3 december 2011 18:43

nu ska jag mysa hela kvällen med familjen!

skämt, tacos, skämt, film, skämt och spel är på listan :)

några brottningstävlingar mellan jossan och pappa ha också ägt rum :)


ibland (när jag inte är tjurig på er) är ni vörldens bästa familj och jag älskar er! <3


     


lateeer <3

Av Johanna Ridderström - 3 december 2011 15:44

inte det bästa jag har stoppat in i munnen... menmen.., nu har jag testat det iaf :)


   


gick upp vid halv ett idag :) chill! ;)

jag ska väl snart ringa bellis :) har fortfarande ont i fingret och det är ännu blåare än igår.... men svullnaden har gått ner nästan helt så det är ju bra :)


 

syns inte så jättemkt på bild, menmen..


nu ska jag inte göra ett skit....


lateeeerrr

Av Johanna Ridderström - 2 december 2011 17:41

stukade fingret typ det första jag gjorde imorse.. vi skulle spela vollyboll på idrotten och vi skulle öva på fingerslag och självklart landar bollen bara på mitt vänstra ringfinger och trycker ner och bak det.... ONT! (hur många "och" var det inte i den meningen??)


har haft det lindat hela dan och måste nog ha det hela helgen...

innan vi (familjen) drog t stan idag jag ba: men nu kan jag nog ta bort det där... det ser ju inte svullet ut. MY ASS! det VA svullet..,. och blått!

igen: ont. :/




hade franskaförhör idag.. kul? NEJ!


   


Ikväll blire att träffa Roberto! saknar honom oerhört mkt :) träffade honom förresten idag på ikea :)

Jonne (pappas kompis) kommer också hem till oss ikväll så det blir väl lite karaoke ikväll när jag nu kommer hem :)



lateeeer <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards