johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Johanna Ridderström - 9 februari 2012 18:32

ingen människa är ju perfekt eftersom alla gör misstag (speciellt jag haha) men alla människor är ju lika värdefulla så alltså är ingen bättre än någon annan. visst är belinda bättre än mig på att måla och springeling är bättre än mig på att spela handboll, men i det stora hela är alla lika bra. är inte det coolt? jag har faktiskt funderat ett tag på det här eftersom det är så många som säger olika saker....


miley cyrus: nobody's perfect

p!nk: you're fuckin' perfect to me

selena gomez: who says you're not perfect


finns massa fler men det är bara dom jag kommer på nu.... så jag undrade om det är så att alla är perfekta eller är ingen perfekt.....tillslut kom jag fram till min egna "det är perfekt att inte vara perfekt" som faktiskt är en blandning. självklart måste man inte tycka såhär, jag tvingar aldrig någon till en åsikt, men eftersom ingen är perfekt så är det perfekt att inte vara det. för det är inte meningen att vara perfekt. vi SKA göra misstag för att lära oss.


    



det är min åsikt... kommentera gärna vad ni tycker. håller ni med/inte?



idag har jag chillat med ett 3 timmars prov....... egentligen skulle det bara vara 100 minuter men det visades att man fick sitta hela lektionen om man ville så där satt jag och springmann.......haha, så typiskt oss..........


när jag kom hem bakade jag och belinda chokladmuffins så mamma skulle ha något att bjuda på ikväll (hon har haft möte här hela kvällen)........ trissan kom förbi för ett tag sen (hennes pappa va med på mötet). det va verkligen ASKUL att catcha up med henne! har inte sett henne på evigheter! vi satt och garvade (som vanligt)



har också haft utvecklingssamtal idag. gick lika bra som vanligt så jag fick en chokladask när jag kom hem :)

dock fick jag gå tidigare från en lektion för att hinna äta......fick jag ta med en kompis? NEJ. så där stog jag i världens längsta matkö forever alone............

som tur va satt jill, sarah, sofie, jensine och emma i matsalen så jag kunde käka med dom :)


nu måste jag börja göra mig iordning! TAGGA FREDAG IMORRON! :D känner på mig att det kommer bli awesome! vet inte varför...........weird......?


haha, menmen......


latttterrrrr <333333


     

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards