johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Johanna Ridderström - 20 februari 2012 22:15

har nu sett fyra vänneravsnitt ikväll....riktigt sugen på att sätta in en till skiva i datorn och köra något några till :) det är så beroendeframkallande..........

har nu bestämt mig för en till skiva :) HERE WE GO! natten är ung och jag har inga viktiga lektioner imorron ;D

för er som undrar och är uppmärksamma (för nej det här är inget tidsinställt inlägg) så ja -mamma och pappa glömde stänga av internet :)

aja, nu blire vänner!


 


lateeerr <33

Av Johanna Ridderström - 20 februari 2012 19:15

hade hemkunskapsprov idag = helt okej

simmade 600 m bröst + 300 m rygg i sporthallen = yeyy! och heeeeeelt utan fusk..........(......) men himla skönt att det är avklarat! :D


sen när jag kom hem blev det att köpa en födelsedagspresent till Israel (inte landet) med mamma :) blev ett skissblock och pennor :)

jag fick även två plastmappar :)


 

 


fattar inte hur skolan tänker när dom ger eleverna PAPPERSMAPPAR och skåp som har hyllor (3 millimeter breda, 7 höga) där pärmarna inte ens får plats? man måste typ stå och försöka mosa in dom där pappaersbitarna i 10 minuter och det resulterar med att alla papper och böcker ligger på golvet....smarta människor........


sen åkte mamma för att hämta min nya innebandybrud! (syrran har börjat spela innebandy)

så jag ställde mig och laga mat :) det blev korv m pommesfrites -suprise?

fast det va faktiskt mamma som bestämde mat :)


nublire väl vänner och sen the mentalist :) toppenkväll! dock brände jag mig på knogen när jag lagade mat...menmen.....sånt händer :) haha, fattar ni? HÄNDER


aja, lateeeerr <33

Av Johanna Ridderström - 20 februari 2012 10:45

wish me luck!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards