johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Johanna Ridderström - 18 februari 2012 22:23

är nu hemma efter en mysig kväll men familjen, farmor, gösta, tulle och jessica :) vi spelade spel och snackade (självklart) om gamla tider....albumen åkte fram också haha :) jaa, är det släkten så är det <3

vi käkade kött och potatis med beasås och en grym sallad! gött!

nu blire att antingen kolla film, spela gitarr eller sjunga karaoke. får se litegrann :)


imorron åker jag, syrran och mamma t köping på gudstjänst :) ska även träffa min saknade rebecka! <3

längtar också efter mina glasögon.........vill ha dom nu! har börjat få ont i ögonen mer än vanligt nu....svider kanske inte asmycket, men ont gör det!


nej nu ska jag gå och va social! ha en fortsatt bra lördagkväll!


latttterrrr <333


 

Av Johanna Ridderström - 18 februari 2012 13:45

drog igång morronen med en asgod macka som syrran hade gjort t mig :) sen blev det att titta på 4 avsnitt av vänner, säsong 4! :D

va ju och firade en sen allahjärtans dag igår med familjen på kinaresturangen (asgott!) och när vi kom hem skulle vi byta presenter :) fast jossan hade glömt att köpa en t pappa......så tyvärr fick han ingen....stackarn...

men mamma fick en sjal av mig som hon älskade :) jossan fick alla harry potter filmerna i bluray och jag fick VÄNNER-BOXEN!! :D så himla glad!!!!


 


anledningen varfördet har blivit så lite bloggande är för att i torsadgskväll när jag satt med datorn typ mitt i natten så skulle jag ta bort en undermapp (dokument). och jag trodde att "det va ju lungt" för den fanns faktiskt på ett annat ställe också.............................................

......................................MEN, nej

allt raderas.

internet

spotify

skype

mina dokument

alla filmer

all musik

ALLT!

förutom mina bilder och papperskorgen....................

MEN, mappen låg inte i papperskorgen för den va tydligen för stor för den.......................


så mitt i natten, gråtandes, går jag in till mammas och pappas sovrum och mamma kramar om mig jättelänge. sen sov jag där ett tag också...........haha, kände mig som en liten snorunge....



 


men nu till det positiva!

PAPPA FIXADE DET!

det tog 7 timmar tror jag han sa.

snacka om att jag är glad! :D


va även på specsavers igår :) gjorde syntestet och jag behöver tydligen ha glasögon :) inte hela tiden men när jag läser, tittar på tv, sitter vid datorn....ja, ni fattar :)

hon sa att det va bra om jag hade dom så mycket som möjligt i skolan.

valde ut två par :) älskar dom så himla mycket! tyvärr har jag ju inte fått dom än men jag lovar att ni kommer få sen tusen bilder på dom när jag väl har dom :)


 


det var väl allt.....

snart drar jag och familjen t farmor och gösta för att träffa dom, jessica och tulle :) ska bli mysigt!


håller även på att ordna med min praoplats :) blir förmodligen i stockholm hos mammas kusin! håll tummarna!


btw, jag håller på att göra mig iordning. därav flätan och munkjackan........ska inte ha det på mig....

latttttterrrr <333



Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards