johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Johanna Ridderström - 19 februari 2012 21:15

har nu glott lite på vänner och det lär ju bli lite till :) skönt att ha lite egentid såhär ibland på kvällen :)


 


lattteeerrr <33

Av Johanna Ridderström - 19 februari 2012 18:43

väcktes 10 imorse för att jag, syrran och mamma skulle göra oss iordning inför gudstjänsten i köping. det va inte ett långt, men ett bra möte :) träffade även rebecka! älskar dig!


 

rebecka på hampe


sen drog jossan iväg med en kompis och mamma ska väl snart åka och hämta henne.

matte, bettan, wille och noah följde med mig och mamma hem så jag och wille har busat hela dan :)

belinda kom över så då gick hon, jag och wille ut och byggde en snögubbe (sture), hade snöbollskrig och åkte pulka :) himla mysigt!


"gammal" bild 


sen drog jag och belinda på musikcafe'. belle (sångerska)(har en av hennes skivor) sjöng och hennes man spelade och sjöng med ibland :) dom va grymma!


nu är jag hemma och ska snart käka. belinda åkte nyss hem.

sen sätter jag nog mig med te, en filt och vänner! <3


mer update senare!


latttteeer <3333

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards