johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Johanna Ridderström - 13 februari 2012 20:29

sitter och glor på the mentalist.......har nog aldrig varit såhär spänd.....har gått runt sen imorse och längtat efter klockan åtta och så är det självklart ett Red John avsnitt....shit..jag är så himla nervös på vad som ska hända.....sitter på nålar.............


jag gjorde även en liten nötblandning och käkade upp den på en kvart.....drack te till :) jag är typ beroende av te......druckit tre/fyra koppar idag :)



va förresten på soptippsbacken idag :) va faktiskt kul men man blev sjukt blöt av att åka på en stjärtlapp......och det va ju inte precis 40 grader ute.......

jag vill ha sommar nu!

kunna sitta ute på altanen, gå i shorts, cykla utan jacka, bada ute och jag vill vara brun!


 


jag svarar på frågorna imorron så det är ju egentligen fritt fram att ställa frågor ikväll med :)

imorron är det matteprov.........................................
.............................................kul..
..........................................


köpte filmen 17 again idag :) har sett den typ tre gånger för två år sen på flyget t usa men det va utan text.....något med den filmen gör att jag älskar den :)

kan ju bero på att zac efron är den snyggaste varelsen som går på två ben?


 


jaa, har väl inget mer att skriva om.....sen har jag ju inte skrivit om så mycket viktigt egentligen........ men imorrn eller i övermorgon lovar jag att jag skriver något som har påverkat mig negativt i flera år....tycker att det är dags för er att veta sanningen.........


men än så länge, lattttttter <333

Av Johanna Ridderström - 13 februari 2012 16:00

.

Av Johanna Ridderström - 13 februari 2012 11:00

collage: me 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards