johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Johanna Ridderström - 12 februari 2012 21:20

har haft en underbar helg! jag och belinda har haft så mysigt! vi har haft tända ljus all over the place! till och med i duschen haha :) vi hade ansiktsmask och hårinpackning :D badade även ute i jacizzin och käkade chokladhjärtan och drack någon cider :) riktigt lyxigt!

smörjde in mig 30 olika krämer tror jag......dusch/vanliga..... fixade även mina naglar så nu ser dom sjuuuuukt mycket bättre ut :D

tittade nyss också på the mentalist, kan det bli bättre?


fortsätt att ställa frågor! ju fler desto bättre!


Av Johanna Ridderström - 12 februari 2012 21:07

Som ni förmodligen alla vet så har ju Whitney Houston dött......synd att bli av med en sådan stor talang på ett sånt korkat sätt som knark....

detsamma med Michael Jackson och Amy Winehouse.....

vila i frid!


Av Johanna Ridderström - 12 februari 2012 13:15


nu kanske ni tror att jag tycker att man "måste" ha nån och det menar jag ABSOLUT INTE! det är skönt att vara ensam samtidigt som vi människor är såna som behöver bekräftelse och vi tjejer är ju nästan beroende av killar i tonåren. så fort en kille tittar på en så blir det ju helgens snackis.......haha, okej kanske inte riktigt så................eller, jo, haha, det är så :)


se till att göra allahjärtans-dag till antingen en mysig hemmakväll all by yourself eller gå ut med några kompisar eller sitt och tita på någon gammal kärleksfilm med bästavännen!

allahjärtans-dag betyder ALLAhjärtans-dag! det handlar inte bara om pojk/flickvännen utan om alla man älskar!

om jag skaffar en pojkvän skulle jag älska honom PRECIS LIKA MYCKET som Belinda.

så mitt tips är självklart att ha kul! och sen tycker jag precis som vakna med the voice: att man inte ska springa runt och leta efter första bästa!


latttterererrrerererrererererreerer<333333333

Av Johanna Ridderström - 12 februari 2012 11:45

NU KöR VI FRÅGESTUND HELA DAGEN!! PASSA PÅ ATT STÄLLA FRÅGOR!! DEN SOM STÄLLER DEN 30:nde FRÅGAN (och har en blogg såklart) FÅR EN LÄNKNING! :D


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards