johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Johanna Ridderström - 11 februari 2012 14:45


nu ska jag alldeles strax dra t belinda :) HEMMASPA HERE I COME! men först blire att dra förbi ica och köpa lite dricka och choklad :)


ikväll ska jag och belinda käka på milano och sen drar kvällen igång :D utomhusbad i jacuzzi, ansiktsmas, krämer och massa annat :)

funderar på att ta med vårat fotbad......har inte använts på flera år så ingen lär väl sakna det......


ha en underbar lördag!

vi får se om jag bloggar från belinda......


latttteerrr <33


kör, btw, på osminkat face idag :) onödigt att sminka sig om man ska ha ansiktsmask, duscha och dessutom bada :)


     

Av Johanna Ridderström - 11 februari 2012 01:00

har inte uppdaterat tidigare idag.....sry............men nu är jag eran! (creepy.....?)


har idag haft en chill dag i skolan :) slutade tio över 1, mohahahaha!! (jag ber om ursäkt.......jag är så himla trött just nu...)

har varit på toppenhumör hela dan idag! så himla skönt!



istället för att skriva världens längsta text om idag gör jag så här:


idag:


* mamma har bokat tid för optiker på onsdag

* vi ska gå på kinaresturangen på fredag istället

* jag käkade vindruvor t mellis

* jag har snackat med maria om en till "photoshoot" och det blir av när hon har köpt en ny kamera

* snackat med belinda på skype om imorron


det är väl typ det......

belinda ska förresten också följa med till optikern. jag tycker om när hon, jag och mamma ska göra något :) det låter lite konstigt men vi tre står varandra ganska nära :)



men till det viktigaste:

IMORRON BLIR DET HEMMASPA MED BELINDA! :D d ska bli så oerhört skönt! vi ska ha ansiktsmask, fixa naglarna, ha tända ljus, smörja in oss med krämer och bada i deras utomhus-jacuzzi :) njuter redan nu! det bli även att titta på någon gammal romantisk film också :)

vill dit nu! <3


     


nu måste jag sova!


latttterrrr <333

Av Johanna Ridderström - 11 februari 2012 01:00

haha, hanna är ju underbar! liksom hennes "ute-lista" :)


   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards