johanna.ridderstrom

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Ridderström - 28 januari 2013 11:00

 

Av Johanna Ridderström - 27 januari 2013 23:36

Det här är en anledning varför jag inte kan vara vän med alltför blyga personer som tycker att minsta lilla är pinsamt. Belindas mamma gillar inte riktigt att shoppa med oss för att vi vill ta kort, sjunga, dansa och skoja under tiden haha :) Stackarn sprang ut ur butiken när jag och Belinda skulle ta kort med Justin...
Men man måste ju få ha kul på sitt sätt! ;D

AJ!

Av Johanna Ridderström - 27 januari 2013 21:54

Åhh...har haft ont i min fot hela dagen idag....Jag föddes ju med snett skelett i båda mina fötter (mest i vänstra), något som utseendemässigt inte stör mig så jättemycket då jag fullständigt skiter i att mina fötter är snea...men! Det är ju inte det estetiska som är problemet utan det är ju just det att skelettet är snett...det gör skitont ibland! Och det är ju klart, min fot ser ju ut som att någon amatör har spikat ihop lite överblivna kroppsdelar från 1:a världskriget...vilket skulle kunna vara möjligt då min fot inte alltid är kapabel till att göra det en fot ska...


Jag och mamma var till en ortoped för ett par år sedan där vi blev tillsagda att vi skulle säga till när det började göra ont relativt regelbundet...vilket det gör nu...men jag vill inte säga till...

Jag vill inte operera båda mina fötter, gipsa, hoppa på kryckor, inte kunna gå/springa ordentligt på 3 månader och jag vill INTE riskera ett dåligt betyg i idrott...det spelade ingen roll hur lungt och försiktigt den där ortopeden förklarade att dom skulle knäcka mitt skelett vid stortån och justera det så att det blir rätt.....det låter så iniskogenskitapåmigläskigt så jag vet inte vad jag ska göra....


sen hjälper det ju inte att jag går och stukar foten lite då och då....


 


menmen vi får se hur det blir...kanske blir kul ändå att bli lite särbehandlad, hoppa på kryckor (och få rejäla armmuskler) och ha ett gips där folk har ritat och skrivit på ;)

Av Johanna Ridderström - 27 januari 2013 17:15

     

 

 


1. Läppstiften var väldigt fina! Båda var skimriga/glansiga och det gjorde att läpparna såg fylliga ut :) Det ljusrosa var rätt ljust så det är nog snyggast när man är lite solbränd, det lite mer vinröda däremot är en perfekt färg att ha på vintern! Citygross 10kr.


2. Har inte haft en svart munkjacka sen lågstadiet...så jag tyckte att det var dags! Hade dessutom ett presentkort på gina (200kr) så det passade ju perfekt!


3. Nagelllacken köpte jag också på Citygross för 10kr styck och de var superbra! Nog de bästa jag använt! Färgen blev bra, ingenting kladdade och det torkade väldigt snabbt :)


4. Linnet hittade jag inne på gina och blev lite kär i det då jag föreställde mig själv solbränd, vandrande runt i egypten i det här guldbeigea glittriga linnet! Tänk vad snyggt det här linnet kommer bli på en solbränd kropp! Funkar till vardags och till fest!


Av Johanna Ridderström - 26 januari 2013 22:45

Älskar Rascal Flatts nya album! (Finns på spotify)


Av Johanna Ridderström - 26 januari 2013 13:15

Är ute med Belinda och tar lite kort :) Som vanligt bjussar jag på lite halvt oseriösa bilder!


                                       

Av Johanna Ridderström - 24 januari 2013 22:45

 

IGÅR:


 

köpte nya träningsshorts på ica maxi igår, eftersom mina andra gick sönder...det är dock killshorts, haha, då det var dom bästa som fanns där...menmen, det funkar, fick ta en liten storlek ;)

 

 

Köpte också en ny kruka och blomma till mitt rum :) Behövdes verkligen då jag verkligen inte gillade min andra temporära planta...men jag älskar den här, den ser så söt ut i mitt fönster!

 

 

IDAG:

 

 

Jag och Belinda lagade mat :) Det vart supergott och min familj älskade det!

 

         

Mös med min söta lilla katt <3

 

   

Avslutar nu kvällen med mitt älskade te!

Av Johanna Ridderström - 23 januari 2013 17:34

Ikväll ska jag på öppet hus på Carlforsska med mamma, syrran och Belinda! It's spelled: ÄNTLIGEN!

Jag har längtat och drömt sen 6:an att få gå teater-linjen på Carlforsska och nu börjar det verkligen närma sig! Lite sorgligt dock att sluta grundskolan och att lämna klassen, men det ska vi inte tänka på nu!


Ska bara mysa lite till med katten innan vi drar :)

 

 

 

(filmade btw en video men hinner tyvärr inte ladda upp den nu....den får ni sen ikväll)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards