johanna.ridderstrom

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Ridderström - 8 januari 2013 16:30

Dagen med stort D...första dagen på sista terminen i grundskolan...terminen det nyss var sååå långt kvar till...

Gick hyfsat! Hade 4 lektioner, fick 4 läxor...haha :) Nästan iaf, 2 var läseböcker vi har flera veckor på oss att läsa ut (även på lektionstid), så det ska nog vara lungt ;)


Men det bästa på hela skoldagen var att få träffa mina tjejer igen!<3

Har saknat dessa underbara, korta varelser så himla mycket! ;*

 
Hade ni det bra också?

Hoppas det!

Kram

Av Johanna Ridderström - 7 januari 2013 22:44

Det är rea på Bik Bok och jösses....jag dööör! ;D

Så mycket snygga kläder!

Inget av det här plaggen kostar över 149 kr :) I'm in heaven ;)


   


Ska försöka åka in till stan så fort som möjligt för den där klänningen vill jag sluta 9:an i <3

Av Johanna Ridderström - 7 januari 2013 21:15

Nu har jag skapat en omröstning här på bloggen där ni får tycka till och faktiskt bestämma hur jag ska göra med mitt hår. Ni kan rösta på 3 olika alternativ till vänster i menyn och det alternativet som får flest röster innan veckan är slut, gör jag :)


(jösses...vad har jag gett mig in på?!....)


 

Av Johanna Ridderström - 7 januari 2013 14:00

Min första favoritartist, och gissa vad? En av min favoriter fortfarande :) Den första kärleken glömmer man aldrig! <3






Av Johanna Ridderström - 7 januari 2013 12:15

Okej, såhär ligger det till (och ni MÅSTE hjälpa mig)! Jag vill förändra mitt hår...och förstå mig inte fel! Jag älskar verkligen mitt hår, men ni vet ju hur jag är...jag blir ju uttråkad när det inte sker förändringar...

Så grejerna jag funderar på är antingen att fixa side cut eller färga blont...


Side cut:


Fördelar:

Otroligt snyggt

99% garanterad att passa i det

Lätt att dölja


Nackdelar:

Tar lång tid att växa ut

Jag kommer få en relativt ljus utväxt....


Blont:


Fördelar:

Slipper färga håret var 5e vecka
 + håret kommer bli solblekt iaf på sommaren

Ganska enkelt att färga tillbaka

Fräscht nu till våren/sommaren

Kan färga dip dye eller ombre lätt


Nackdelar:

Sliter på håret

Jag vet inte om jag passar i det längre

Blondinskämt...


 

eller kanske båda? ;)


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards