johanna.ridderstrom

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Ridderström - 6 januari 2013 02:35

Nu går jag och Belinda och lägger oss, godnatt! <3


Btw, det blir ingen övernattning med tjejerna imorron...tråkigt...

Men jag får ju se dom på tisdag, så det är lungt! ;)


Imorron blir istället en heldag med Belinda, får se vad vi hittar på :)


 

Av Johanna Ridderström - 5 januari 2013 18:00

                               

Av Johanna Ridderström - 5 januari 2013 16:45

Hemma hos Belinda nu :) Vi håller på att ta lite kort och så...tänkte låta er slippa min header med tomteluva ;)

Ska sova här ikväll och imorron bär det av ut till berg då vi tjejer ska sova hemma hos Joa :) Så mysigt att se dom igen och spendera ett dygn där!

Men ikväll blir den en lugn kväll med kvinnan i mitt liv, haha ;) <3


 

1 och ½ år gammal bild :)

Av Johanna Ridderström - 4 januari 2013 22:30

Idag har jag och mamma planerat lite till vår resa/semester vi ska åka på när det blir höstlov :)

Kan inte fatta att jag ska utomlands!! Nu har jag varit till USA, Frankrike och Danmark :) Blir förmodligen till Estland med morfar + second hand i sommar också :)

Men jag har aldrig åkt till ett varmt land! Och nu ÄNTLIGEN ska jag till ett fint land med hav, långa stränder och vackra städer där lilla jag kan trippa runt i shorts, linnen och klänningar! GAAAHH!! :D

ÅHH, vad jag längtar!!

Återkommer lite mer om det här imorron då vi får se om en sak kring det här löser sig...isf längtar jag till det här 10000000ggr mer! hoppas!


2 hotell vi funderat på:


Ghazala Gardens:

www.ving.se/egypten/sharm-el-sheikh/ghazala-garden-hotel

    



Resta Reef Resort:

www.fritidsresor.se/resa/egypten/marsa-alam-kusten/coraya-bay/hotell-resta-reef-resort/?season=vinter-12-13

 

Av Johanna Ridderström - 3 januari 2013 19:45

www.brainfall.com/quizzes/375/


 

 


Jag och belinda gjorde ett test så du kan ta reda på vilken av oss du är mest lik!! Om det är mig, belinda eller en blandning av oss :) Det var dock inte lätt att komma på frågor då vi är 99% lika...haha, nästan iaf ;)

GÖR TESTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


www.brainfall.com/quizzes/375/



Av Johanna Ridderström - 2 januari 2013 23:12

Ett ord: Maaaaratooooon!! ;D

Av Johanna Ridderström - 2 januari 2013 22:45


A-mazing!! Har varit ett av de bästa musikåren och efter ni sett/hört den här videon har ni inga argument emot mig, ellerhur? ;)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards