johanna.ridderstrom

Alla inlägg under april 2013

Av Johanna Ridderström - 20 april 2013 15:45

Lite bilder på söta ansikten från elevrådslägret:


                                                                               


Har haft ett helt underbart mysigt och roligt läger med massa härliga personer!

Tack <3

Av Johanna Ridderström - 20 april 2013 14:41

 

Haha, ungefär...

Är så himla stressad! Har varit på teatern nu i några timmar och det är typ bara en timme kvar till premiär...är inte nervös som tur är (då jag isf hade varit ännu mer stressad)!

Men vi har lunchpaus nu och jag har hunnit springa hem och slänga i mig lite mat. Nu måste jag springa tillbaka och fixa med lite grejer innan vi kör igång klockan 16.00 Om ni får för er att komma och kolla, så gör det! Det kostar 40 kr och vi är på hammarteatern :)

Mamma, pappa, syrran, belinda, springmann, joa, farmor och gösta kommer, och efteråt bjuder vi alla dem på mat! Så ikväll blir det tacos och mys för hela slanten <3


Wish me luck now guys!

About to break a leg ;)

Av Johanna Ridderström - 19 april 2013 15:45

Kikar in lite snabbt för att slänga in ett hej!

Allt är jättebra!

Vi hade hur kul som helst på lägret :) Alla verkade trivas och vi lärde känna varandra mycket bättre!

Jag ska alldeles strax iväg på teatern för att öva (+ha genrep) i 4 timmar...

Är extremt stressad då jag precis kommit hem...

Kommer inte kunna blogga så mycket under den här helgen men ni ska få massa bilder från lägret så snart jag får lite tid över!

Tills dess får ni nöja er med de här!


      

Av Johanna Ridderström - 18 april 2013 07:57

Off till skolan för att sen dra på läger!

Sjukligt taggad!

Väskan väger (såklart) ton även fast allt inte ens gick i så att jag fick packa i en liten väska vid sidan om...jag ska vara borta i ett dygn...

wellwell, nu drar jag!

Hörs imorron!


 

Av Johanna Ridderström - 17 april 2013 22:15


Jag älskar att packa! Jag tycker att det är hur kul som helst :) Man tänker noggrant igenom varje sak man lägger ner i väskan...sitter oftast med en lista och bockar av varje grej ;)

Dock slutar det ju alltid med att väskan blir överfull...menmen...

Är iaf jättetaggad till elevrådsutbildningen/lägret imorron! Kommer bli så himla kul och mysigt! Tänk att för ett år sen satt jag på ett möte och sa "Det skulle ju vara kul om vi i elevrådet gjorde något tillammans. Typ åkte på läger eller något sånt"...

Den som väntar på något gott ;)




Av Johanna Ridderström - 16 april 2013 21:15

Äntligen hemma!

Det gick bra iaf...,tur det!

Att stå och fråga efter pengar inför 30 vuxna främlingar känns lite som överkurs för en 15åring...

Menmen, vi får svar om en månad...men det är väl mest summan vi får invänta då de verkade väldigt positiva till att bidra oss (jag drar alltså slutsen att vi kommer att få någonting).

Nu ska jag ge mig själv en klapp på axeln, dra igång en film och sen somna gott!

Godnatt <3


 

Jag och Felizia innan vi åkte idag

Av Johanna Ridderström - 16 april 2013 18:11

Nu är det så att Lindboskolans elevråd (dvs jag och en lärare) har skrivit ett brev och frågat om pengar från en organisation (Lions) som delar ut pengar mot en bra motivation...typ...

De har iaf läst det brevet nu så ikväll ska jag och tre andra tappra elever iväg till ett av deras möten och presentera dels vad vi gör på lindbo och vad vi vill göra...

Ungefär såhäääääär nervös...

Jag brukar inte ha några problem att prata inför folk, men nu när det står saker på spel är det ju sjukt läskigt! Vet dessutom inte exakt vad som kommer hända på mötet...?

Så om en timme sitter jag på ett möte med några människor jag inte känner och lökar sönder av nervositet...

wish us luck!



Av Johanna Ridderström - 14 april 2013 20:15

Nu är det ca 60 dagar kvar till skolavslutningen...nästan lite läskigt få dagar...

Jag har iaf börjat kika på klänningar men har inte riktigt hittat någon som har fått mig att tappa andan...det här är dock mina favoriter hittills:


 

(från nelly, h&m och vero moda)


Det enda jag bestämt mig för att köpa är en torsolette från gina som jag kan ha under klänningen :)


 


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards