johanna.ridderstrom

Alla inlägg under april 2013

Av Johanna Ridderström - 10 april 2013 08:15

Sovmorgon = Halleluja moment!

Fy vad skönt det är!

Sen lyckas jag ju iaf ändå bli sen på något vänster då jag är universums största tidsoptimist...menmen ;) Skönt att sova lite längre och även få längre tid på sig att försöka se så mänsklig ut som möjligt!

Nu är det slut på mina fuldagar! Nu ska jag locka håret, sminka mig länge och ha mina snygg-jeans! Nothing can stop me now!
  

 

Av Johanna Ridderström - 10 april 2013 00:52

 

Mina änglar <3


(Jag skulle så gärna vilja lägga upp andra bilder här än dom från min instagram...men eftersom att mobilappen till bloggplatsen suger går det nu inte hux flux att lägga upp bilder...så får logga in på instagram via datorn, ta kort på bilderna med skärmklipp och sen lägga upp dom här...)

Av Johanna Ridderström - 9 april 2013 23:30

Orkar inte att stillbilden är skitful...! Menmen, det är ju så jag har sett mig de senaste dagarna så jag är van nu...


 

Av Johanna Ridderström - 8 april 2013 23:36

Nu går jag och lägger mig!

Lyckades somna i två timmar efter maten och när jag vaknade var jag så trött så jag gjorde mig iordning på en gång och gick och la mig i sängen. Nu har jag legat vid datorn i ett tag men eftersom att mina ögon envisas med att stänga sig väljer jag att sova...

Måste iaf upp tidigare imorron och duscha hår och grejer...

Godnatt!

  

 
  

Av Johanna Ridderström - 8 april 2013 23:29

För exakt fyra månader sen bytte jag ut 4:an i min ålder och ersatte med en femma! Helt sjukt vad tiden går fort! Och helt sjukt va kul vi hade på festen och verkligen jätteroligt att dom filmade hela dagen! :)

Jag älskar verkligen mina vänner! Så himla underbara och godhjärtade människor allihopa!



Nu på fredag ska vi ha en till övernattning hemma hos Belinda :) Det blir jag, Hannes, Alex, Anton, Joa, Anna och såklart Belinda! Så himla kul! <3

Tacos, film och spel, blandat med prat och mys står på schemat!

Längtar!! ;)

Av Johanna Ridderström - 8 april 2013 19:22

Jag älskar dig. Tre rätt tunga och starka ord när man sätter dom tillsammans...

För mig har dom orden en väldigt stark betydelse och det är inga ord jag slänger runt mig. När jag säger det till någon så menar jag det verkligen.

Det finns ungefär 20 personer som vandrar omkring på denna planet som jag ärligt kan säga till att jag älskar, utan att det känns konstigt. Sen finns det ju fler som jag älskar, men vissa är det svårt att säga det till. Men dom jag är bekväm med att säga det till är jag väldigt mån om och noga med att säga det när det blir rätt tillfälle.

Jag tycker att det oftast är enklare att säga till tjejer än killar och jag tror det är för att vi tjejer generellt är mer känslosamma, knyter starkare band och öppnar upp mer och djupare för varandra. Sen är jag ju tjej själv också och många av mina starka relationer är ju till kompisar, och det är väl vanligast att man har flest kompisar av samma kön.


När Hannes sa att han älskar mig första gången blev jag väldigt förvånad. Jag vet inte riktigt varför då vi är ett par och det är ganska självklart att vi älskar varandra. Men det är inte ett ord som jag är så speciellt van vid...

Jag skulle inte velat ha reagerat annorlunda. De orden betyder mycket för mig och jag vet att det gör det för honom med, därför reagerar jag starkt. Och jag tycker att det ska vara så. Jag blir ju inte förvånad längre, men mitt hjärta slår ett extra slag varje gång.


"Jag älskar dig" är nog det finaste någon sagt till mig. Dels för att det är så fina ord, och dels för att det kommer från personer jag älskar sååå mycket!



Av Johanna Ridderström - 8 april 2013 16:30

Haha, så söta <3


 

Av Johanna Ridderström - 8 april 2013 08:00

 


Jag har sovit länge, gått upp tidigt, ätit en god frukost, lockat håret och kunnat slappa mig igenom hela den här morgonen! Fyyy vad skönt! Det finns inte en chans att den här dagen kan gå snett när man haft en sån superstart! :D

(+ att första lektionen idag har jag with my boyfriend!) <3


Ha nu en grym måndag allihopa!

Kram

           
  

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards