johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Johanna Ridderström - 12 maj 2013 16:45

                                             


Vi har haft en jättemysig dag på haga idag med lek, fika, dans och massa mysigt folk :)

Det gick hur bra som helst att dansa! Var lite nervig över hur lyftet skulle funka då vi inte hade hunnit öva så mycket på just det, men det satt som en smäck!

Belindas pojkvän Fredrik filmade vårt lilla dansnummer så det kommer upp senare ikväll :)


Nu ska jag försöka att på 5 minuter få mig att se lite fräsch ut...

Lyckades ju (såklart) ramla och slå mig under brännbollen så har en fet dunkande huvudvärk just nu. Sminket har runnit bort av allt dansande så en svängom med foundationborsten står just nu högst upp på min prioriteringslista.


Efter denna lilla procedur cyklar min familj hem till Jonas och Malin för en grillkväll på deras altan.

Men först ska jag mysa klart med min pojkvän som sitter i sängen med min gitarr och spelar oerhört vackert <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards