johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Johanna Ridderström - 25 maj 2013 23:59

Hello!

Idag har jag nog inte suttit tyst och stilla i en sekund!

Vi har ju haft mina kusiner Wille (4år) och Noah (3år) sovandes över här inatt så från att jag vaknade imorse har det varit full rullle. Jag och mamma tog med dem till Jonas och Malin på förmiddagen så de fick leka med mina andra kusiner Oscar (3år) och Victor (2år). Sen åkte alla hem till oss och åt.

Efter det drog allihopa till köping för att gå på marknaden. Det var ungar överallt haha :)

Jag bar Wille, höll hand med Victor och kastade blickar överallt för att se var de andra två var.

Hittade iaf det jag skulle på marknaden och sen åkte vi hem.

Jag käkade, bytte om och drog iväg för att spela lite fotboll med några vänner :)

Slutade med att jag hade ett deep-talk med bästa Manne <3 Kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar honom! En av mina absolut bästa vänner!


När jag kom hem hade vi ca. femtioelva gäster på vår altan. Majoriteten onyktra.

Träffade Janne som jag inte sett på länge, och fy vad han är rolig! Jonne kom också förbi en sväng :)


Har nu huvudvärk och är trött i kroppen. "Ska bara" några saker till och sen lägger jag mig för att sluta mina blå.

Godnatt <3


 

Av Johanna Ridderström - 25 maj 2013 22:15

Höjdpunkter:

*Vaknade av att en liten 4åring kom in i mitt rum och ville leka

*Wille pussade mig på handen

*Noah kallade mig prinsessa

*Oscar gav mig en puss på munnen

*Victor ville bestämt att jag skulle hålla honom i handen

*Köpte ett ascool KISS-linne på marknaden

*Jag har blivit solbränd

*Jag har träffat Manne, Janne och Jonne

*Allsång på altanen med syrran och pappa

*Jag får somna i min sköna säng


Lista på mindre bra saker:

*Mina axlar gör fortfarande ont när jag använder/anstränger dem

*Jag har huvudvärk

*Dålig hårdag

*Jag har fått skavsår




Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards