johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Johanna Ridderström - 26 maj 2013 23:15

Idag har jag färgat håret på mig själv, det blev skitbra! Svart som vanligt, men nästa gång blir det brunt.

Lunch blev det i storstaden i V-ås med la familja i äkta morsdag-anda. Hon fick fina örhängen och lakritschoklad av sina fina döttrar ;)

Efter denna lilla roadtrip lämnades jag av hos Belinda där släkten skulle fira att min pingla fyllt hela 16 bast. Av mig fick hon 3 iphone5-skal. Hon blev supernöjd :)

Så jag har idag proppat i mig kinamat, glass, kakor och lite tårta...har dock bränt i princip alla kalorier av att leka med Belindas urgulliga kusinbarn.

När jag kom hem käkade jag lite med mina ridderströmmare och sen blev det film och mys med mamma.

En riktigt bra dag med andra ord!


 


Nya linnet :)

Av Johanna Ridderström - 26 maj 2013 21:00

                     

 

 

Av Johanna Ridderström - 26 maj 2013 17:15

Jag tycker det är lite coolt med hår i någon stark färg. Jag tycker förstås att det är absolut finast med naturliga hårfärger, men ibland är det ju kul att prova nya saker och förändra. Det vet ju jag som nyss hade brunt långt hår och lugg men nu har svart kort hår med sned lugg.

Att det finns folk som vågar färga håret i en annorlunda färg och sedan verkligen bär upp det, tycker jag är en bragd.

Jag skulle nog på sin höjd testa dip dye...men om ni känner för att göra något kul med ert hår, varför tveka? Det går ju alltid att färga om/klippa till!


   


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards