johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Johanna Ridderström - 19 maj 2013 22:51

JAAAAAA!!

5-1 mot Schweiz!

Finns inga ord som kan beskriva den här känslan just nu! Jag är så himla stolt! TACK bästa tre kronor och GRATTIS mitt underbara hemland!!


 

Av Johanna Ridderström - 19 maj 2013 16:00

     

Av Johanna Ridderström - 19 maj 2013 00:45

Vad har vi lärt oss idag då?

Jo, att Europa tydligen inte kan rösta för fem öre...

Sverige, Ryssland och Island var bäst ikväll (förutom Loreen och Sarah Dawn Finer såklart) så någon av dem borde ha vunnit. Men nej. Tydligen är låtar om gratis alkohol hundra gånger bättre än vår gulliga Robin med hans betydligt mer meningsfulla "You"...

Jag är besviken på Europa och jag är rädd för mänskligheten. Det här är inte okej.

Jag tackar iaf Gud för att en halvsvensk tjej med en halvbra låt vann istället för en operasjungande peddo-dracula med halvnakna dansare...

Till nästa år:

Demokrati är överskattat. Vi borde ha diktatur i såna här sammanhang och jag borde vara diktator.

Folk som sjunger falskt och med brytningar borde bli diskkvalificerade.

Eric Saade borde gömmas undan och silvertejp bör snurras ett antal varv runt hans skånska ansikte.

Tack för mig och godnatt!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards