johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Johanna Ridderström - 7 juni 2014 23:36

Idag åkte hela familjen upp till farmor och Gösta för att umgås med både dem och Jessica och Tulle. Vi åt jordgubbar, bullar och daimrutor till fika och kött och potatis med sallad och bea till kvällsmat. Supergott!
Efter maten var jag jättetrött och hade ont, så jag lade mig på soffan. Det tog några minuter innan jag insåg att jag behöver nog ta piller. Lite drygt då jag inte känt något stort behov av det på en vecka. Det känns som att det står väldigt stilla nu i läkningsprocessen...
Jag tog dosen iaf och är, 4 timmar senare fortfarande sådär extremt flummig och helt slut. Avskyr det! Både att ta piller och att bli påverkad. (Det positiva är dock att jag aldrig kommer kunna bli knarkare) ;)
Så när resten av familjen åkte hem valde jag att sova kvar. Dels för att jag då hinner träffa faster och Tulle innan de åker imorgon, men också för att jag var alldeles för trött för att åka hem. Låter kanske löjligt då bilturen hem är på någon minut härifrån, men medicinen är så pass stark och just nu tar faktiskt minsta lilla på krafterna.

Nu ska jag sova, precis som de andra i det just nu väldigt mörka och tysta huset. Längtar till den obligatoriska mys-frukosten imorgon!
Godnatt!

Av Johanna Ridderström - 7 juni 2014 01:15

Har precis kommit hem och lagt mig i sängen. Kvällsmat åt jag hemma hos farmor då faster och Tulle är här på besök i helgen. Sedan, vid nio, kom David och hämtade mig. Vi åkte hem till honom (med Håkan Hellström på högsta volym i bilen). Idag borde jag verkligen fått något slags snällhets-pris (möjligen fredspriset?)! Väl hemma hos David lät jag honom nämligen trycka på play till "Känn ingen sorg". Helt okej film tycker jag ändå, fast Håkan inte kan sjunga ordentligt...


Vinkade som sagt nyss av David som imorgon åker till Göteborg för att se ingen mindre än just Håkan...
Jösses...ett stackars fan som är lika tondöv som idolen...

Wellwell, har haft en helt toppen nationaldag! Puss och godnatt fina ni!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards