johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Johanna Ridderström - 12 juni 2014 23:15

Jaha, då var första matchen spelad! Brasilien - Kroatien 3-1.

En riktigt tråkig match med ganska orättvisa domarbeslut.


Har nu bestämt mig för vilka jag hejar på i detta VM:

1. Spanien

2. Argentina

3. Brasilien


Notera: Dessa är de lag jag HEJAR på, inte TIPPAR på.


Ni som känner mig bra vet att jag är ett FCB-fan. Därför kändes det ganska självklart att heja på just Spanien. Där spelar Xavi, Iniesta, Valdes, Fabregas, Rodriguez, Alba och Busquet från Barca.

I Argentina spelar min älskade Messi tillsammans med Javier.

Brasilien har både Alves och det unga stjärnskottet Neymar. Dessutom är de hemmanation, vore extra coolt för dem att vinna då.


Men jag kan inte låta bli att sakna Hockey VM... Det är så mycket roligare! Dessutom är Sverige alltid en av favoriterna då. Känns ju lagom kul att vi inte får spela en enda match i detta Fotbolls VM :/

Tror också att jag är extra bitter för att jag så gärna vill kunna spela fotboll själv. Ska förmodligen ut till Haga imorgon och det här blir första sommaren på över 10 år som jag inte kommer spela fotboll med alla där borta...

            

Av Johanna Ridderström - 12 juni 2014 18:45

Äntligen har jag nya hörlurar! Syns inte så bra men de är lila. Praktiskt att ha en pappa som har sin teknik och elbutik vägg i vägg ;)


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards