johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Johanna Ridderström - 10 juni 2014 23:15

Sitter själv ute på altanen, lyssnar på musik och njuter. Älskar sommarkvällar!


-

Av Johanna Ridderström - 10 juni 2014 19:15

Av Johanna Ridderström - 10 juni 2014 16:43

Vaknade nära 20 gånger inatt så jag var helt slut när jag där vid 12 i förmiddags var tvungen att gå upp för att hänga tvätt och slänga in fler kläder i maskinen. Efter lunch låg jag på soffan på altanen och kollade på intervjuer med Håkan. Efter det replayade jag dem då de var så roliga... Skrev en del med David igår och han verkar vara helt upp över öronen med att jag nu börjar fatta tycke för Håkan. Förlåt pappa, men jag kan inte hjälpa det...
Sedan blev det dags att hänga tvätt nummer 2. Har ni någon aning om hur svårt det är göra hela den processen på ett ben? Det är svårt. Bröt helt ärligt ihop inne i klädkammaren.
När jag torkat tårarna öppnade jag frysen (som så praktiskt står där inne också), tog fram mitt glasspaket och hoppade ut till köket. I kylen hade farmor lämnat en låda med jordgubbar. Efter mycket om och men lyckades jag få ihop en stor skål med glass och gubbar. Satte mig ute på altanen, lyssnade på musik och åt. Tänkte att ingen förtjänar det här mer än jag just nu. Då ringer mamma och frågar om vi ska åka in till Erikslund efter kvällsmaten. Spillde glass på tröjan för att jag blev så glad.
Nu ska jag väl byta om...om ett tag iaf...det var rätt skönt här i solen...


Av Johanna Ridderström - 10 juni 2014 12:45


Idag fyller en fin vän år! Saknar min bror så mycket!! Men om 20 dagar ses vi igen, AWYEAH!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards