johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Johanna Ridderström - 19 juni 2014 19:29

Just nu 2-0. Sitter med mitt täcke inne i gästrummet och kollar på fotboll och mumsar på choklad. Har det ganska bra ;)

Bryr mig dock inte så mycket om dagens matcher utan ser mer fram emot lördag då det först är Honduras - Ecuador, sedan Tyskland - Ghana och till sist mitt älskade Argentina - Iran. Sedan, natten till söndag så är det Nigeria - Bosnien. (Om man nu räknar med svensk tidsräkning).


 


Och nu när Spanien är ute ligger allt mitt hopp på Argentina och Messi!

Av Johanna Ridderström - 19 juni 2014 15:35

Idag gick jag ut i det gråa och trista vädret med en korg hängandes på ena kryckan för att plocka blommor till en midsommarkrans imorgon. Var lite krångligt, men jag kom hem men många fina blommor! Vågade dessutom gå några steg utan kryckor och blev så överraskad av att jag klarade det! Nu kan jag alltså gå små sträckor utan att behöva använda kryckor och det känns såååå skönt!


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards