johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Johanna Ridderström - 20 juni 2014 18:23

                Det skiljer 13/14 år mellan de två understa bilderna, jag är lika söt fortfarande ;)


Fy vilken härlig midsommar jag har! Först var det tänkt att vi skulle åka till Haga och träffa Manne bland annat, sedan kollade vi ut genom fönstret och konstaterade att vi stannar hemma.

Jag har firat midsommar på många olika sätt. Med släkten, med pojkvän, på nyhem och på haga, men jag måste säga att i år är det den bästa midsommaren hittills!

Bara vi i familjen här hemma. Vi har ätit supergod mat, spelat kort och umgåtts. Hur mysigt som helst! Helt ärligt så är det roligaste med midsommar enligt mig att göra en midsommarkrans och att äta jordgubbar med folk man älskar, och det har jag ju gjort ;)


Bytte om till onepiece nyss och sitter nu och njuter av att vi i familjen för en gångs skull spenderar tid tillsammans!

Glad midsommar allihopa (hoppas att den är bra på vilket sätt ni än firar på)!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards