johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Johanna Ridderström - 18 juni 2014 21:30

Idag lindade jag om min fot själv för första gången. Sköterskan hade lagt onödigt mycket bomull vid stortån, så foten såg ut att vara en decimeter längre än vad den egentligen är.


Noterade att svullnaden har gått ner markant. Ortopeden sa att det kommer inte gå att träna upp foten så att den blir bättre, utan det jag ska göra är att stötdja på den så mycket som möjligt (och vicka på tårna) så att svullnaden går ner. Det gör att foten läker fortare.

Känns skönt att jag för varje dag som går kan (och vågar) stödja mer och mer på foten! Också otroligt skönt att jag idag har kunnat duscha den lite snabbt för första gången på 3 veckor.


Jag är väldigt stolt över min fot! Hur otroligt bra den läker och att den oftast är samarbetsvillig gör att operationen känns ganska värt blåsor på händerna och sömnlösa nätter.

Men den får gärna bli bra snart hehe!


Av Johanna Ridderström - 18 juni 2014 18:15

Idag fyller min yngsta kusin Anton 1 år! Jag, mamma och syrran åkte dit för att fira lillprinsens födelsedag. Önskar dock att jag hade haft mer energi att kunna leka med de små, men idag har jag verkligen varit helt slut. Lekte dock lite doktor med Oscar och Victor. De var så gulliga när de skulle se till att ta hand om mig och min fot haha!


 

Tänkte ta med kameran men glömde det, så ni får nöja er med mobilbilder...

D

Av Johanna Ridderström - 18 juni 2014 02:00


Har haft en supermysig kväll/natt med den här killen. Efter matchen ville David prompt titta på "Sagan om..." (en dvd med massa parodier på klassiska sagor). Jag låg och halvsov i hans knä medan han satt och skrattade högt till berättelserna. Dock ändå så härligt att inte alltid behöva göra något speciellt för att njuta av varandras sällskap!

Tack för idag fina du!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards