johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Johanna Ridderström - 3 november 2011 18:20

nån som vill byta syskon??.... snälla.... någon? pallar inte henne..! hon slicka seriöst på mig nyss!! åhhhh!

jag är så otroligt tjurig på henne!!

fattar inte ens varför folk frivilligt umgås med henne?!

asså ni kanske tyckerjag är hård men lev med henne så fattar ni!


btw, min önskelista kommer snart ut på bloggen så ni kan få lite insperation till era egna <3

jul = en glad Johanna, haha :)

jag älskar verkligen julen! <3

inatt drömde jag om att första snön kom :)

sen är det ju ett plus också att jag fyller år i december  

den 8:onde mer exakt :D


nu ska jag snart käka pizza med pappa, jossan och esther :) mamma och hanna drog iväg på bio så dom käkar när dom kommer hem :)


Av Johanna Ridderström - 3 november 2011 12:29

har plockat ur diskmaskinen och slänger mig nu in i duschen för att kunna va helt klar när vi ska käka klockan 1 :)

efter maten kommer bästa belinda hit och vi ska väl leka lite med barbies.... inte vet jag ;) det va iaf hon som ringde så det slapp jag göra :)

senare idag kommer ju hanna och esther för dom ska sova här :) mysigt <3

men som sagt, nu blire duschen!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards