johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Johanna Ridderström - 6 november 2011 20:00

är hur trött som helst så jag ligger redan i sängen och kommer somna när som helst...

gissa vem som är sugen på skolan imorrn?

..


mamma fick väcka mig innan kvällsmaten för jag somnade direkt efter förra inlägget... men det va god mat så det gjorde inget :) vi hade julskinka hemma så det tog jag på mackan...

värd info?

nej..


gonatt! <3

Av Johanna Ridderström - 6 november 2011 14:45

va ju på fest hos siven igår och det va riktigt kul :)

fast joa, siven, nina och belinda gick och la sig klockan halv 2 kanske medans jag och springmann va uppe hela natten....

inte trött nu alls..!

ska gå och lägga mig direkt efter det här...

jag och springmann spelade hello kitty memory, tittade på mtv och körde pest/kolera :)

berättar mer om festen när jag orkar...

här kommer några bilder


joa


jag, springmann och belinda



belindas sår



belinda



det lukta skit...



sen kom ellen, mardin och rosanna över och tittade en stund på skräckfilmen



bellis



jag och rosanna



ellen och jag



siven och joa



jag och springeling



elin och mtv



jag och joa



mupp



jag och joa





















































Av Johanna Ridderström - 6 november 2011 14:45

sitter här och har typ bestämt kvällens outfit :) tummen upp!

just nu är farfar hemma hos oss så jag har suttit och fikat med familjen och han och har varit lite social :)

nu måste jag börja packa (i mitt skinande rum(jag städade ju nyss)) eftersom jag ska sova över hos siven Zzz


förresten!

jag har ju varit så sugen på att spela gitarr i typ två dagar nu och så när jag ska ta ner gitarren från väggen så är ju SJÄLVKLART ena strängen AV!!!

inte LIIIITE tjurig man vart då!.. :/

menmen.... jag får väl sno nån gitarr imorrn då..



haha, den här videon är bara såå klockren!

selena gomez ska ju vara värd på MTV:s EMA :)

hon kommer göra det sjukt bra!


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards