johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Johanna Ridderström - 19 november 2011 23:13

nu blire sängen strax! sov gott everybody! <3 imorron äre drama som gäller!! :D supertaggad! sen ska jag träffa joa, belinda och springelling :) kan bli så att vi dansar imorron också.... beror på... :)


lateeeerr <3


Do what you love

Love what you do


 

Av Johanna Ridderström - 19 november 2011 19:52

hahaha, såååå kul :D


Av Johanna Ridderström - 19 november 2011 17:34

är på jättebra humör idag igen.

har dansat och spelat gitarr.

mamma kommer hem.

hon får mig på skitdåligt humör.

Jag går iväg för att jag blir arg.


NU:

Jag sitter på mitt rum

jag har ont i magen.


HEJDÅ!


 

Av Johanna Ridderström - 19 november 2011 14:09

igår tog jag på mig julfesten också som ska va i kyrkan :) jag planerar ju nyårsfesten också med gabbi och annie :) det här kommer bli sjukt mycket.... som tur är hjälper benny mig med julfesten :)


aja, på onsdag ska jag, belinda, springmann, joa, siven och nina ha vårat första dansmöte :) vi ska starta en egen dansgrupp och jag är supertaggad!! :D


vaknade förresten kvart över 1 idag av att pappa kom in i rummet... men jag är iaf trött för jag har gått runt och gjort typ ingenting.... men nu ska jag nog käka nåt och sen blire väl kanske att komma på lite koregrafi :)


imorron blire att visa upp et skitcoolt drama i kyrkan då jag ska va ängel med mina pilotbrillor ;) schteeek! så ni får gärna komma till baptist klockan 11 <3


laterrrr <3


 


haha, bild från när jag paddlade i sommras :)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards