johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Johanna Ridderström - 14 november 2011 21:30

I don't know you
But I want you
All the more for that
Words fall through me
And always fool me
And I can't react
And games that never amount
To more than they're meant
Will play themselves out

Take this sinking boat and point it home
We've still got time
Raise your hopeful voice you have a choice
You'll make it now

Falling slowly, eyes that know me
And I can't go back
Moods that take me and erase me
And I'm painted black
You have suffered enough
And warred with yourself
It's time that you won

Take this sinking boat and point it home
We've still got time
Raise your hopeful voice you have a choice

You've made it now
Falling slowly sing your melody
I'll sing it loud

Av Johanna Ridderström - 14 november 2011 19:50

På NO:n idag

Nina: (helt random): Jag tycker om att tugga på hårspännen. Det smakar gott. Jag har ont i huvet också....


vem fråga?

lite senare:


Jag: haru sett cirkuskiosken?
Nina: cirkuskiosken, ja
J: haru sett de?
N: ...nej..


ännu lite senare:


Jag: vet ni, jag läste en bok...
N: vet NI? det är ju för fan bara jag som lyssnar!
*asgarv
J: Då sprängdes NO:salen..
N: i boken?
J: nej på facebook.
*asgarv
N: sprängdes det på fb?
J: ja..
*tyst nån minut och vi fortsätter jobba
Nina: det finns väl ingen NO:sal på facebook?
*hånskratt


hahaha, älskar dig din lilla mupp ♥
gotta love soders snilleblixt också :)


Dennis: är inte paris en ort? eller ett land?... Nej det är ju för fan en huvudstad! :D


aja, typ gonatt


Av Johanna Ridderström - 14 november 2011 19:33

har suttit och tittat på kenzas blogg kenzas.se nu i över en timme... tard, jag vet :)

orkar verkligen inte lägga upp bilder från i helgen.... felåt

ska gå och se om det är nåt på tv, annars lägger jag mig och läser (eftersom biken måste va färdigläst på onsdag) love life


latttter <3


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards