johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Johanna Ridderström - 12 november 2011 23:00

tjooo :)

tittade nyss på skönheten och odjuret med mamma och syrran :) såg den när jag va tre år senast så det gjorde inget att jag såg den..


vi va i örebro och bakade pepparkakor idag ju så bilder kommer snart :)


här är några videos på en tjej jag är kär i, haha




hahahaha, lateeeerr <3 :D

Av Johanna Ridderström - 12 november 2011 09:30

gomorron!

vaknade i morse med en härlig träningsvärk... vi ska ju t örebro idag så det blev att gå upp halv nio för att kunna åka en och en halv timme senare :)

sitter just nu med nyduschat hår och ett ansikte som ser ut som det aldrig hört talas som smink..


normalt tror jag att vi är ungefär fem familjer när vi bakar men i år är det bara jag, mamma, jossan och en till familj.. :/ hade ju vart kul om dom andra också skulle komma.. menmen, det blir väl roligt iaf :)


bild från sist vi bakade då vi va hemma hos oss :) btw, han ska inte va med i år... så jag har ingen att ha mjölkrig med...



laterrr <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards