johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Johanna Ridderström - 20 november 2011 21:46

har nyss tittat på vem kan slå filip och fredrik med päronen :) hejjade självklart på f&f och självklart vann dom :)

lär väl lägga mig snart för imorron äre ju skitmåndag...

gonatt


Av Johanna Ridderström - 20 november 2011 15:25

leker lite med belinda, haha :) hittils har dagen vart jättebra förutom att jag knappt kunde sova inatt för att jag hade ont i magen.... och det höll i sig tills jag gick och bajsa på toan     men jag har märkt att jag har blivit psykiskt sjuk  


asså, haha.... jätterolig belinda! för det röda har ju inte du skrivit...


iaf.., det gick över när jag pepprade mig med lite tabletter...,


bara så at ni vet så suger belinda på den här leken. man ska typ gömma en boll i ett rum och så ska den andra försöka hitta den på så kort tid som möjligt :)

min sämsta tid va 2 min och 16 sek.

belindas sämsta tid va 5 min och 50 sek.

see the diffrence? I'm waaaay better! and that's not only in this game. I'm always better than her! ;D


aja, lattttteeeeerrr <3


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards