johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Johanna Ridderström - 8 november 2011 22:45

nu kom huvudvärken tbx... :/ inte kul... men jag kommer ju inte känna den om jag sover så nu står det högst upp på att-göra-listan


gonatt <3

Av Johanna Ridderström - 8 november 2011 21:30

18.33 ringer tyra och säger att hon är på promenad och jag frågar om hon vill att jag ska komma ut och möta upp henne så vi kommer överens att jag skulle komma ut kvart i nio :) så då, på 10 minuter, skulle jag byta från att sitta nästan naken i en morgonrock till att ha kläder på mig, va åtminstone lite sminkad och fixa håret en smula. har nog aldrig gjort mig iordning så fort! :)

men jag hade lite mindre huvudvärk så det gjorde inget att komma ut lite...


sitter nu framför tv:n med mamma :)


laterrr


 


skämtbild från fotograferingen med maria :)

Av Johanna Ridderström - 8 november 2011 15:15

sitter framför tv:n i morgonrock för jag vaknade nyss.. hade ont i huvet och halsen när jag vakna 7 imorse. höll på att svimma i duschen :/ så mamma ringde t skolan och sjukanmälde mig


men det känns lite bättre nu iaf


aja, nu ska jag titta klart på cugartown och sen blire top model, oth lr paris hiltons new bff :)


det är ju inte bara negativt med att vara sjuk ;) men jag är ju lätt tillbaka i skolan imorrn..


lateeer <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards