johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Johanna Ridderström - 5 november 2011 18:00

tjena! har hur bråttom som helst så det här får bli väääldigt kort!

så här ser jag iaf ut....



haha :) snygg? ohjaa <3


varför jag är så otroligt stressad är för att jag följde med familjen ut på kyrkogården... inte riktigt planerat så det förstörde mina planer...

slet av en klänning nyss också för jag hade inget å ta på mig (enligt mig) (jag va i stress!)

drar nu!

hejdå! <3





Av Johanna Ridderström - 5 november 2011 11:45

nu ska jag snart hoppa in i duschen för jag klev precis upp. efter det blire att städa lite..... kul? nej.

igår vare iaf roligt! jag och mattis satt och asgarvade :D haha ;)

sen gick jag och några andra en prommenad runt kvart över 1 :) jag somna typ vid 2 tror jag..


IKVÄLL BLIRE FEST!! hos siven :)

ska bli skitkul!

det är ju halloweenfest så man ska ju klä ut sig... har inte riktigt bestämt helt hur jag ska se ut men en bild kommer jag ju lätt bjuda på när jag är klar ;)


ska nog sitta lite vid gitarren idag också...


loooove johanna


btw, idag fyller belindas pappa år, så grattis t honom! :)

å så slänger vi in en bild från i somras på b och mig


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards