johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Johanna Ridderström - 4 september 2011 21:02

såg the proposal..... sådär....

nu sitter jag och fryser och längtar tills jag kan krypa in under täcket. fast om jag gör det nu kommer jag iaf inte kunna somna på ganska länge så jag kan lika gärna vara vaken.


Av Johanna Ridderström - 4 september 2011 18:02

hej! nu är resten av familjen hemma :) dom köpte bokhylla, duschdrapperi (skitfult, jossan valde) och dörrhängare till mig :)

ikväll tror jag jag ska titta på the proposal... vi får se :) Någon som sett den och tycker att den är värd att se?


ha iaf en bra kväll!


Av Johanna Ridderström - 4 september 2011 15:02

jag rös hela filmen igenom


Av Johanna Ridderström - 4 september 2011 14:24

shit va taggad jag är!! den här helgen har varit sååå viktig för mig och i min tro! jag är redo att berätta om Jesus och Gud och om vad jag tror på. allt är mycket klarare nu och det är så skönt!

känns så skönt att nu efter att jag har mått så dåligt så har jag massor av energi och börjar bli mer och mer aktiv i kyrkan, bön och andra grejer också.


har ni några frågor om mina åsikter eller om kristendomen eller något annat är det bara att kommentera eller att skriva ett privatmeddelande på facebook och jag LOVAR att jag svarar ärligt och så bra jag kan!


men jag är inte Gud! jag kan inte svara på allt! så om ni/du frågar mig mellan fyra ögon så är det inte säkert att jag vet svaret just då. men då lovar jag att jag kollar upp det så snart som möjligt


här är två hemsidor som ni mer än gärna kan kika in på:


http://bibelfokus.se/


http://www.wayofthemaster.com/



det här är en av mina kristna favoritsånger:


 

Jesus tack för Golgata Kors

 

Jesus tack för Golgata kors

Tack för blodet som rann till befrielse för oss

Vi böjer oss ner inför dig och tillber

Jesus tack för Golgata kors

 

Tack för frälsningen

Tack för livet som du gav

Tack för blodets kraft som helar än idag

Jesus tack för blodet som renar oss

Tack till segern på Golgata kors

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards