johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Johanna Ridderström - 14 september 2011 19:05

hej allihopa!

som ni fleste kanske vet så blev jag lite skadad idag......

vi hade hurtbulledagen idag och då var en av grenarna att vi skulle dra en bil     uppför en asflaterad uppförsbackete med hjälp av två rep som satt fast i bilen.

så vårat lag börjar springa och sen vet jag ine hur men jag ramlar och smäller i bakhuvet i asfalten.... höll nästan på att svimma och efteråt fick jag reda på att vår idrottslärare som satt i bilen nästan höll på att köra över mig...

iaf, sen följde tyra med mig till skolsköterskan och hon lindade om min armbåge, plåstrade om mitt finger och gav mig en ispåse att ha på huvet. fick en bula...

det sved överallt och dunkade i huvet men nu är det mycket bättre, inte helt bra, men okej. lite yr.......   


men när folk började fråga om jag skulle gå hem sa jag nej för jag ville ju vinna skiten..... superkul att man inte gjorde det sen :/


tack alla som hjälpte mig, kramade mig och som sa massa söta saker! älskar er!   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards