johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Johanna Ridderström - 9 september 2011 19:12

tjenis!

dags å blogga tkr jag :)


idag slutade vi tio i ett! CHILL på HÖG nivå!     


vi hade vår nya idrottslärare anette idag. hon verkar helt okej.... men det bästa va att laget jag va med i vann med 3 - 0 :D hihi


bild hade vi idag oxå och då blev det vattenkrig mellan mig och steen :)


här kommer bilder från igår :)





jag och wille

              Jossan och Noah   Wille och Noah   Wille ville både sopa och doppa håven i vattnet samtidigt :)   Min morbror matte med noah      

idag efter skolan följde belinda och springmann med mig hem :) dom bakade medans jag städade och sen spelade vi spel :)


Btw, köp INTE saften på bilden! den va inge god!


  sugen?   mina tjejor         hahaha, inte urskrapat alls?......               koncentrerad?  

mamma köpte hårband till mig idag som jag kan ha på innebandyn :)

happyface!

får se om jag passar i dom.... hoppas :)


förresten haft jätteont i magen idag men det SKITER JAG I för det är fredag! :)



hahahaha, märkte precis att jossan tittar på snobben! visste inte att det fortfarande gick på tv?

såna program borde barn växa upp med och inge svampbob, fairly odd parents eller alla andra barnprogram som suger!

varför går inte nalle har ett stort blått hus på tv längre?

inte för att det skulle passa jossans ålder men det är ju klart mkt bättre än nästan allt!


jaja, nog med mina barnprogramsproblem haha :)

bloggar snart!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards