johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Johanna Ridderström - 15 september 2011 19:06



FRIENDS             IN                     MY                  



Av Johanna Ridderström - 15 september 2011 15:54

va på tonår igår och trissan och roberto va där. efter att vi hade fikat bad trissan mig spela låten jag skrev till skolavslutningen (don't judge). så jag gjorde det och sen spelade jag min nya och då började trissan nästan gråta. hon sa typ att mina låtar är berättelser och att dom betyder nåt.

sen sa både hon och roberto att dom kan sätta på min låt lite då och då. Hur gulligt är inte det??   


ibland kan jag möta nån i korridoren i skolan som ba: oj, hej! jag lyssnade just på din låt.


Så himla coolt!!

Tack alla! älskar er!   



har fortfarande ont sen igår men nu gör det nästan bara ont på armbågen... och igår dunkade det i hela huvet när jag skulle sova så jag hoppas att jag slipper det inatt... :/



Frida Lindkvist.

Kom ihåg det namnet för hon är seriöst nya da vinci!

här är några av mina favoritteckningar som hon har gjort :)


         



Den här vart lite fail men jag klippte ut den från fb så sorry....



       


ganska trött nu efter en nästan tre timmar lång so lektion..... men ganska chill att vi fick sluta tidigare :)

nu sätter jag mig med gitarren ett tag :)


förresten: igår va det rekordstatistik på min blogg än så länge! tack för att ni läser min blogg och så! även fast jag inte har så jättemånga besökare så är det ändå kul :)


Dagens ros:  Bruno Mars  


Gårdagens ros: Trissan och Roberto + alla som hjälpte mig när jag gjorde illa mig   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards