johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Johanna Ridderström - 11 september 2011 18:37

nyss käkat efter att ha kommit hem från gabbi där jag hjälpte henne att passa hennes barn så att hon, annie och daniel kunde flytta soffan :) tur att jag slapp göra det haha :)


nu ska jag förhöra syrran på några engelskaglosord.... eller, stavas det med ett d på slutet?? ingen aning.....


jaja, efter det blir det att sitta en stund med gitarren och sen städa lite kanske.....

måste iaf döpa min gitarr till nåt.... det är viktigare än städningen ;)

några förslag på namn?


    

Av Johanna Ridderström - 11 september 2011 15:46

   


..................................................
..................................................
..............




   


..................................................
..............






..................................................
......................



   



..................................................
..................................................
.......







..................................................
..................................................




 



..................................................
..................................................
........




   

Av Johanna Ridderström - 11 september 2011 12:59

hej! allt bra?

................................

okej, va bra!


och den där patetiska grejen får inleda det här inlägget :)


nu ska jag väl göra nåt...... jag e väldigt trött och känner mig ganska osocial, haha...


om nån timme ska jag hjälpa annie att flytta en soffa iaf.....


förresten; hårbanden mamma köpte passa jättebra så det svarta ska jag ha på tisdag :)





   





Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards