johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Johanna Ridderström - 17 september 2011 23:20

vart en tidig kväll ikväll.... kom hem för ett tag sen.

snart ska jag väl gå och lägga mig..... väldigt trött faktiskt men får väl en sockerkick snart för jag drack cola alldeles nyss (den här flaskan får vara cola)    

nu sitter jag och mamma i köket vid varsin data och pappa går lite emellan :) hur mysigt är inte det? mår toppen just nu!  hahaha


sitter och sjunger tillsammans med bruno mars :)


ocrkar inte skriva mer nu. hörs imorrn! <3


 

Av Johanna Ridderström - 17 september 2011 18:24

hello

Bonjour

Tjenare

Terve

Hei

Ciao

&gamma;&epsilon;&iota;ά &sigma;&omicron;&upsilon;

Hallo

Tjo

Hola

Kumusta

Halo

您好

దూరంగా ఉండేవారిని పిలుచుటకు వాడే ఓ శబ్ధ విశేషము

Salam

Sveiki

こんにちは



fler språk orkar jag inte, haha :) syrran, mamma och pappa är iväg och hämtar pizza nu  

när jag har käkat klart den drar jag till missionskyrkan :)

ska visa filmen jag är med i där ikväll så jag tar med med penna så jag skriva autografer efter haha  


belinda åkte nyss hem. vi gick en promenad, körde dunkkurragömma med syrran och hennes kompis alva och sen körde vi tv-spel :)

awesome dag :)


måste gå nu! hejdå  


   




Av Johanna Ridderström - 17 september 2011 13:51

skapligt trött när man va uppe nästan ett helt dygn igår.....

lite mer än 23 och en halvtimme vet jag att jag va uppe iaf..... kan va så att jag va uppe ett helt dygn men jag vet inte för sista gången jag titta på klockan va halv sju...    


nu sitter jag och väntar på belinda som kommer snart <3


igårnatt när jag och mamma skulle skjutsa mormor och morfar till västerås (se varför i förra inlägget) hände en jättekul grej på vägen hem hahaha!   


jag och mamma gick till bilen och jag satte mig i framsätet men mamma gick förbi framdörren och satte sig i baksätet, haha, och det roliga va att hon inte fatta att hon va på fel ställe förrns hon satte sig! hahaha, sååå sjukt kul! vi satt och garvade i flera minuter :D vi fick ont i magen båda två :) och mamma kunde inte köra bilen för hon skratta för mycke    



bloggar snart igen <3


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards