johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Johanna Ridderström - 24 september 2011 23:11

hejhej!

nu sitter jag i belindas datastol och bloggar medans belinda frivilligt flätar mitt hår :) hon är seriöst världens sötaste!

vi har tittat på filmen "something borrowed" ikväll och den va jättebra! fast man blev lite tjurig då och då....


min långa nagel behövde jag säga farväl till idag..... jag vet, tragiskt! men det var dags... tiden var inne..


hahaha, jag är seriöst helt dum i huvet!


jaja..... vi får se när jag bloggar imorron.... jag ska stanna hos belinda och käka iaf och det blir nog inge mer blogginlägg härifrån.


älskar er! <3


 

Av Johanna Ridderström - 24 september 2011 14:34

nu är jag fixad och väskan är packad, allt som fattas är belinda som kommer när som helst :)

vet inte om jag kommer att blogga mer idag men vi får se :)


laddat upp med lovsång i en halvtimme nu, såå härligt :D


hihi, belinda kom nu :) hejdå!


 

fix

Av Johanna Ridderström - 24 september 2011 13:44

ska sminka mig, fixa håret och borsta tänder innan belinda kommer :) först ska vi hitta på nåt (ute tror jag), sen ska vi hjälpa till att rensa svamp.... boooooring! Sen ska vi dra till springmann och hämta en väska och efter det blire att åka hem till belinda och käka (smörgåstårta ) , titta på film, snacka och sova :D

laddar för en otroligt bra dag!


igår i kyrkan hände massor med saker... det vart VÄRLDENS disskusion. och även om mycket va negativt så va det ändå underbart för under disskusionen fick jag både uppleva att gud talade genom mig och jag fick ett av världens snabbaste bönesvar! Hur awesome är inte det? igår va nog en av dom viktigaste kvällarna i mitt liv.


Gårdagens ros: Gud och Daniel Axelsson  



bloggar snart igen <3


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards