johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Johanna Ridderström - 16 september 2011 19:10

nyss käkat och snart drar jag till kyrkan :)



Everybody hurts some days
It’s okay to be afraid
Everybody hurts
Everybody screams
Everybody feels this way
And that’s okay
La da da da da da
That’s okay


/ Avril Lavigne



It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive


/ Bon Jovi



I don't know where I belong
But I'll be moving on


/ Beyonce'




Av Johanna Ridderström - 16 september 2011 16:50

har varit på gitarrhumör hela veckan :) så efter det här ska jag väl sätta mig en stund med den...  ... och jag har fortfarande inte hittat på ett namn.... nu står det överst på min att-göra-lista som egentligen inte finns.....

mormor o morfar har gått hem nu så nu kommer jag inte se dom på ett tag..... om inte.... om inte jag övertalar mamma att jag får följa med och skjutsa dom till västerås inatt klockan tre..... dom ska ta en flygbuss därifrån till arlanda...   


haha, jag gick och frågade mamma direkt när jag skrev det här och hon sa att jag fick följa med om jag va vaken då och om jag plockade ur diskmaskinen. så jag plockade ur diskmaskinen och det lär ju inte bli svårt att vara vaken till tre för jag ska ju va i kyrkan ikväll/natt    


hihi:D

vilken sekund som helst kommer farmor och gösta nu så jag måste gå och byta om.... bara för att jag känner för det :)


förresten; farfar va förbi en kort stund för att lämna massa svamp som han hade plockat idag :)

här en bild på farfar med våran gamla katt simba   

det är en gammal bild men farfar har knappt ändrats någonting alls :)


 



 


Av Johanna Ridderström - 16 september 2011 15:04

nu sitter jag på mitt rum och har nyss städat klart :) om några timmar kommer farmor och gösta hit och käkar men just nu är mormor och morfar här för att säga hejdå innan dom drar till spanien..... är lite orolig för dom... jag tror det är första gången dom flyger men jonas och malin (morbror och hans fru) är med med deras barn   

senare ikväll drar jag till kyrkan för att träffa ungdomarna.


imorron ska jag träffa belinda och sen på kvällen äre cafe' i en annan kyrka så då träffar jag ungdomarna igen :) manne fyller förresten 15 år på lördag så grattis i förskott till honom! :D  


på söndag ska jag vara mötesvärd i kyrkan vid klockan fyra och sen på kvällen ska jag, roberto och trissan kanske ha filmkväll   :D


så det blir en helg med mycket kyrka och vänner :D AWESOME!


nu drar jag till köket och fikar och är lite social. hejdå, bloggar snart igen    

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards