johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Johanna Ridderström - 3 januari 2012 16:08

kommer ihåg att jag älskade den här sången! och faktiskt..... still do :)



jaha.... belindas pappa thomas ringde mitt i filmen och sa att dom behövde åka och träffa hennes kusiner för att det är dom dom ska bo hos i thailand. och dom behövde göra det idag för kusinerna drar imorrn (till thailand)

så belinda vart tjurig men efter ett ganska långt samtal gick hon med på att åka med.

så vi fick pausa filmen och får titta klart på den om 1 lr 2 timmar :)


förstår att b vart arg. det va ju liksom planeat att hon skulle vara här och ha maraton i TVÅ dagar :) tur att vi såg två till filmer igår än vad vi skulle.... annars hade vi inte hunnit med alla.


jossans kompis molly är här och esther också. hanna kom precis så hon sitter och snackar med mamma :) ska joina.....


latttteeerr <3




Av Johanna Ridderström - 3 januari 2012 13:03

det vart ändrade planer så vi såg 6 filmer igår ist för 4..... haha, inte liiiiite trött man va då.....


kan inte skriva mer nu.... ska se sista filmen nu :)


later <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards