johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Johanna Ridderström - 10 januari 2012 20:15

asså min rödlila munkjacka har försvunnit? letat igenom hela huset! mamma lånade den när vi skulle t gymmet i söndags och då sa jag att den behövdes tvätta efter det. tydligen hade mamma slängt den i tvätten då men den hade inte blivit tvättad? så glad att mamma är och jobbar nu och har mobilen hemma.... TACK MAMMA!.... -.-

vill ju ha den imorron!


 

jaja, nog om mit ilandsproblem.. :)


idag har jag vart i skolan (såklart...) och varit med belindzzz. (mitt nya smeknamn för henne....lr?.. haha, nej, råkade trycka på fel knapp bara..............................................
....................värd info...)

iaf, vi UTKLASSADE på tv-spel :) så himla grymma vi är!


imorron blire att gymma efter skolan :)


nu ska jag tare lungt....kanske slänga in en tvätt...

jusste! måla naglarna ska jag göra...och plocka ur diskmaskinen..

helt rastlös blir jag ju inte.. ska nog göra några övningar också eftersom jag inte gymmade idag :)


komentarena under den här bilden på fb!! HAHAHAA!! dog lite!

 

 


på tal om beyonce' (bilden högst upp) hon har ju fått barn (för er som inte visste) Hon heter Blue Ivy Carter och föddes i lördags tror jag :) STORT GRATTIS!


 


men när jag ändå är inne på kändisnyheter:


*Katy Perry och Russell Brand ska ju sklija sig....tråkigt efter bara 14 månader men jag har egentligen aldrig gillat russell...tycker han är lite creepy...så det görväl inget..


 


från seperation till.... jaa... motsatsen...


*BRITNEY SPEARS ÄR NU FöRlOvAd!! :D

med hennes långvariga pojkvän Jason :)

GRATTIS BRITNEY!! love u! <3


 


nu skiter jag i det här.... jag har naglar att fixa!


latttteeerr <33


 

Av Johanna Ridderström - 10 januari 2012 16:15

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards