johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Johanna Ridderström - 22 januari 2012 20:36

skivan funkar nu! tänkte bara berätta så ni kan sova gott inatt <3


unnar mig även lite choklad för den hjälteinsatsen :D


   

Av Johanna Ridderström - 22 januari 2012 20:30

tjänaräää :)

hoppas allt är bra med er :)


har ju sovit hemma hos belinda men jag glömde helt bort att blogga....haha, sry...


vi har spelat data (harry potter haha), tittat på Water for Elephants och Maid in Manhattan :) handlat och lagat mat har vi också gjort :)


fick en Demi Lovato skiva igår av papi! :) alla hennes tre skivor samlade i en! :D LYCKLIG CHEJJ! fast nu verkar det som att några låtar inte funkar... -.- och det råkar ju SJÄLVKLART vara dom bästa.... men dom funkade igår + tidigare idag......

men det är nog bara min cd-spelare d är fel på... den dampar 24/7.... lr ja... 21/5 iaf...


sitter nu med nymålade naglar iaf :) blev bara att måla på lite mer på det gamla som hade nötts bort på vissa ställen. färgen är mörkrödglittermetallic haha, ingen särskrivning här inte! får ju inte slita ut spaceknappen...


NU LACKAR JAG!!! NU HAR SAMMA LÅT BöRJAT OM 5 GÅNGER UTAN ATT HA SLUTAT 1 ENDA GÅNG!!!!!.......


ska gå och fixa det här nu! ska hämta en hammare och ge den %&/(/&% cd-spelaren en makeover!!

KRIG PÅ G!


LATERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards