johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Johanna Ridderström - 9 januari 2012 21:15

sry för dålig uppdatering...... har haft fullt upp och inte suttit vid datorn nåt alls....

men nu blir det ändring på det!

va och testade gymmet igår och ska nog dit imorron igen :) men ska nog inte gymma så länge... bara ett halvår kanske. sen när jag går i nian så får jag ju gymma på skolan :)


men ser verkligen fram emot beach 2012! :D

kommer bli värsta biff! ;)


    


haha, sämsta bilderna.....veeeet...


idag:

*första skoldagen på terminen va faktiskt helt okej. det är ju mycket roligare att vi har hemkunskap istället för NO på måndagar :)

*dansade med belinda

*glott på tv i två timmar nu :)


här är lite bilder från fredags när jag sov hos belinda :) vi spelade wii, käkade pizza & glass, tittatde på RIO och Scream 4...


         


   


nu ska jag fortsätta glo på tv :)


laterrr


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards